miércoles, 20 de febrero de 2013

LITERATUR SOLASALDIAK 12-13


HEGOALDERA  6. maila

 Bere jaioterritik sekula irten ez den hamar urteko neskato batek 15 egun pasa behar ditu bere aitarekin, iragan iluneko gizon bat, hainbat urtetan elkar ikusi gabe egon ondoren. Mila kilometrotik gorako bidaia bati ekingo diote ia batere dirurik gabe, suertearen esku utziz etapa bakoitzaren garapena. Eguneroko zailtasunekin batera, berriro elkarrekin bizitzeko posibilitatea dago jokoan.

klikatu liburuan Klarak egiten duen bidaia ikusteko.

Idazleari buruzko informazioa jasotzeko klikatu izenburuan.
Literatura lantzeko fitxak 

27 comentarios:

  1. Liburua ez zait asko gustatu, ideiak gehiegi errepikatzen direlako. Baina niretzat lehengo urtekoa baino hobea izan da. Ez nuke gomendatuko pentsatzen dudalako jendea aspertuko zela liburu hau irakurtzen.

    ResponderEliminar
  2. Liburu hau hasieran ez zitzaidan asko gustatzen ulertzen ez nuelako; baina,liburu osoa irakurrita, oso liburu polita iruditu zait. Lehengo urtekoa baino politagoa izan da.
    Liburu honekin Espainiako herrialdeak ikasi ditut eta nire familiakoekin harremanak gogortzeko lagundu dit.

    ResponderEliminar
  3. Ez zait asko gustatu liburu hau, ez zait oso dibertigarria iruditu. Ez nuke gomendatuko. Niri abenturazko liburuak gustatzen zaizkit eta liburu hau ez da abenturazkoa. Ez dut ulertu neskarena: bere aitarekin bidai bat egitea Andaluciako hondartzaraino eta ez bainatu.

    ResponderEliminar
  4. Ez zait asko gustatu, oso luzea eta aspergarria iruditu zaidalako, baina beste aldetik ere gustatu zait. Klarak eta aitak lortzen dutelako haien helburua.

    ResponderEliminar
  5. Oso polita iruditu zait, baina zati batzuk aspergarriak izan dira. Gomendatuko nuke baina ez zait normala iruditzen Cadizeko itsasertzera iristen direnean, Clara hankak bustitzea besterik ez.

    ResponderEliminar
  6. Niri liburua ez zait gustatu. Paper txoriako ipuinak ez didate animatzen liburua berriz irakurtzera. Nik gomendatzen dut 9,10,11 urtekoei, ulertuko dutelako .

    ResponderEliminar
  7. Ez zait gustatu, oso aspergarria eta luzea izan da. Ez du pena merezi irakurtzeak, nire ustez, ume txikientzako da eta ez dut ezer ikasi liburu honekin.

    ResponderEliminar
  8. Ez zait gustatu, oso aspergarria eta luzea iruditu zait. Soso ere iruditu zait, eta ez dut hurrengo urtekoei gomendatzen.

    ResponderEliminar
  9. Ez zait asko gustatu, abenturarik ez zeudelako.
    Ez nuen ulertzen eta oso itsusia iruditu zait.
    Ez dut umeentzat gomendatzen baizik gurasoentzat, agertzen direlako haundien eta gurasoen arazoak.

    ResponderEliminar
  10. Ez zait asko gustatu ez dudalako gehiegi
    ulertu, orduan ez dut gomendatzen. Igual batzuek ulertzen dute baino nik ez. Ikasi dut dena ahalezkoa dela saiatzen zarenean.

    ResponderEliminar
  11. Ez zait gustatu ulertu ez dudalako; ez nuke gomendatuko 5. mailakoei zeren uste dut beraiei ere ez zaiela gustatuko. Ikasi dut denei errespetatu behar zaiela.

    ResponderEliminar
  12. Ez zait gustatu oso luzea izan da eta aspergarria. Liburu hauek ez dira guretzat, neska-mutiko txikiagoentzat baizik. Ez dut gomendatzen.

    ResponderEliminar
  13. Niri ez zait gustatu oso aspergarria izan delako. Gainera oso luzea izan da niretzako. Guztioi gomendatzen dizuet irakurtzea. Ikasi dut ez lapurtzea hobeto dela.

    ResponderEliminar
  14. Ez zait gustatu, oso aspergarria eta luzea izan da.
    Gomendatzen diet 5 mailakoei.

    ResponderEliminar
  15. Niri hasiera ez zait gustatu, irakurtzen nuen bitartean gehiago harrapatzen nion, baina orokorrean ez zait gustatu gehiegi. Ez dut ondo ulertu,
    zaila iruditu zait. Ez nien 5. mailakoei gomendatuko.

    ResponderEliminar
  16. Ez zait gustatu baina geografia ikasi dut. Solasaldietan ondo pasa dut.

    ResponderEliminar
  17. Niri liburu hau asko gustatu zait. Gainera protagonistak nire izena du, despistatuta nengoenean, izena entzuterakoan arreta berriro mantentzen nuen. Nahiz eta gustatu, momentu batzuetan aspertu naiz pixka bat.
    Liburu honekin hiztegia landu dugu eta gramatika asko landu dugu.

    ResponderEliminar
  18. Ez zait gustatu, baina kapitulo batzuk parregarriak ziren.
    Eta solasaldia ondo dago.

    ResponderEliminar
  19. Ez zait asko gustatu baina paragrafo batzuk oso politak iruditu zaizkit. Oso polita iruditu zait egin duten ibilbidea.

    ResponderEliminar
  20. igor gonçalves duarte11 de junio de 2013, 2:59

    Ez zait gustatu baina geografia ikasteko balio zait. Paragrafo batzuk farregarriak eta onak izan dira, beste batzuk berriz, itsusiak.

    ResponderEliminar
  21. Ez zait gustatu ezta pizka bat ere, oso soso zen baina atal batzuk farregariak ziren. Ez dut gomendatzen liburua. Ondo pasa dut solasaldian.


    ResponderEliminar
  22. Ez zait gustatu liburua, baina geografia ikasteko oso ona izan da. Horretarako gomendatzen dut.

    ResponderEliminar
  23. Asko gustatu zait liburua, gustorra egon naiz solasaldian eta gustora ere irrakurri dut liburua. Batzuetan gauza parregariak ateratzen ziren. Gomendatzen nioke gustioi.

    ResponderEliminar
  24. Asko gustatu zaikit kapitulo batzuk, dibertigarriak izan ziren eta gomendatzen diet 5. mailakoei.
    Solasaldia asko guztatzen zait, oso dibertigarria izaten da eta euskera asko ikasi dut.

    ResponderEliminar
  25. Liburua ez zait asko gustatu .Lehenengo ataletan azpertzen nintzen, baina irakurtzen nuen neurrian gehiago ulertzen eta gustatzen zitzaidan. Momentu batzuetan ez zitzaidan gustatzen eta beste batzuetan bai. Liburuaren marrazkiak asko gustatu zaizkit.

    ResponderEliminar
  26. Niri gustatu zait pixkat, paragrafo batzuk dibertigarriak ziren, beste batzuk berriz, aspergarriak. Liburu honekin ikasi det gauza asko batez ere hiztegia.

    ResponderEliminar
  27. Asko gustatu zait liburua, baina batzuetan aspertu naiz. Gehien gustatu zaidan atala azkena izan da, hitz politak esaten dutelako. Baina egia esanda gehiago gustatu zitzaidan gaztelanizko liburua euskarazkoa baino.
    Oso ondo pasa det solasaldietan eta gustatzen zaizkit zeren hitz bat ulertzen ez badugu, solasaldietan denon artean argitzen dugu eta horrela egiten zaigu errazago irakurtzeko.

    ResponderEliminar