martes, 28 de abril de 2015

literatur solasaldiak 6. mailan

http://www.compartelibros.com/autor/manuel-l.-alonso/1
Bere jaioterritik sekula irten ez den hamar urteko neskato batek 15 egun pasa behar ditu bere aitarekin, iragan iluneko gizon bat, hainbat urtetan elkar ikusi gabe egon ondoren. Mila kilometrotik gorako bidaia bati ekingo diote ia batere dirurik gabe, suertearen esku utziz etapa bakoitzaren garapena. Eguneroko zailtasunekin batera, berriro elkarrekin bizitzeko posibilitatea dago jokoan.

38 comentarios:

  1. Lander González19 de mayo de 2015, 1:37

    Ez zait asko gustatu, aspergarria zelako eta niretzat ez zegoelako momentu interesgarririk; ez naiz gauza askorekin identifikatu.
    Nik gomendatzen diot 8-9 urteko ume bati, horrelako liburuak gustatzen zaizkielako.

    ResponderEliminar
  2. Niri liburua gustatu zait. Nire uztez egokia izan da liburuan herriak eta hiriak azaltzen direlako eta horrela ezagutzen ditugulako. Istorioa ere gustatu zait.
    Nik euskarazko liburuak irakurri nahi dituzten pertsonei gomendatzen diet.

    ResponderEliminar
  3. Liburua ez zait gustatu, atalak oso luzeak zirelako.
    Oso azpergarria zen liburua. Nik gomendatzen diot euskerako liburuak irakurtzen duenari.

    ResponderEliminar
  4. Liburu hau pixka bat aspergarria iruditu zait, atalak oso luzeak zirelako. Nire ustez, atal motzagoak eta gehiago izatekotan, hobeto izango litzateke. Arraroa iruditu zait hasieran Klarari txakur bat oparitzea eta gero txakurra desagertzea liburutik. Ez diot inori gomendatzen.

    ResponderEliminar
  5. Niretzat oso polita zen, oso dibertigarria zelako baina piska bat aspegarria iruditu zait.

    ResponderEliminar
  6. Liburua gustatu zait. Hasieran aita eta alaba bi ezezagun bezala tratatzen ziren, baina denbora pasa ondoren, aita eta alaba egoera normalean eta zoriontsuak bizi ziren. Dirurik eta kotxerik gabe zeuden baina hori ez zen inportanteena, inportanteena haien arteko erlazioa zen.
    Eta gehien gustatu zaidana azken zatia izan da.

    ResponderEliminar
  7. Ipuina aspergarria iruditu zait. Neska bat bere aitarekin egiten du bidai arriskutsu bat Cadizera. Bidai horretan bere harremanak indartzen dira.
    Euskaraz irakurtzea gustoko duenari gomendatzen diot.
    Nire uztez oso txikia da eta atal motsak ditu.

    ResponderEliminar
  8. Liburua ez zait gustatu oso aspergarria zelako. Atalak oso motzak ziren. Ez dut inori gomendatzen.

    ResponderEliminar
  9. Liburua ez zait gustatu, aita eta alabaren bidaia oso azpergarria izan delako. Espero dut 10 urte baino gutxiago duten haurrak ez irakurtzea.

    ResponderEliminar
  10. Ez zait guztatu atalak oso luzeak zirelako, azpergarria zelako eta ez naiz identifikatu liburuarekin. Azpergarria izan da eta ez diot inori gomendatzen.

    ResponderEliminar
  11. Ez zait gustatu, oso aspergarria izan da. Tontakeria izan da joatea hain urrun joatea, gero berriro etortzeko. Aitarekin hitzegitea hain gutxi ez da normala bere aitari horrela itzegitea. Hamabost egunetan hain urrun joatea denbora gehiago behar da. Ez diot inori gomendatzen.

    ResponderEliminar
  12. Liburua ez zait gustatu interesgarria ez zelako, misteriotsua, dibertigarria eta aspergarria izan da . Edonork egin dezake cadizeraino joan eta etorri 15 egunetan.

    ResponderEliminar
  13. Niri liburua ez zait gustatu, txikien liburua dela iruditzen zaidalako. Oso aspergarria da, gomendatzen diot niri lengusuari irakurtzeko piska bat.

    ResponderEliminar
  14. Asko gustatu zait, amaiera oso polita izan delako.
    Nire lengusinari gomendatzen diot protagonistaren antza duelako.

    ResponderEliminar
  15. Salma Aristizabal25 de mayo de 2015, 1:39

    Niri gustatu zait liburu hau, gehien gustatu zaidan zatia amaiera izan da, oso polita izan delako. Oso bitxia izan da, dibertigarria eta interesgarria.Gomendatzen diot nire lagunei.

    ResponderEliminar
  16. Nire ustez, liburua ez dela gure adinakoentzat egokia, oso aspergrria delako. Ez diot inori gomendatzen.
    Nire ustez, aldatu beharko zutela liburua.

    ResponderEliminar
  17. Asko gustatu zait liburu hau zeren Klarak ez zun sinistu nahi bere aitak bere aita zela. Baina azkenean sinistu egin behar izan zion oroitzapen guztiak burura joan zizkiolako. Gomendatzen diot umeen ama edo aitari ez haserretzeko beraien artean.

    ResponderEliminar
  18. Niri ez zait liburua gustatu oso arraroa delako eta txikientzako delako nire ustez. Gomendatuko diot nire bizilagunari portatzen delako ume txiki bat bezala.

    ResponderEliminar
  19. Niri liburua ez zait gustatu, ume txientzat iruditu zaizkidalako, oso aspergarria ere iruditu zait.

    EZ DIOT INORI GOMENDATZEN

    ResponderEliminar
  20. Niri liburua ez zait asko gustatu, oso aspergarria delako eta beti gauza berdinak pasatzen direlako. Bidaia egiteko denbora asko behar izan zuten eta hori aspergarriagoa bihurtzen du liburua.

    ResponderEliminar
  21. Ez zait liburua gustatu, bukaera bakarrik gustatu zait: itsasora iritsi zirenean. denbora asko ibiltzen pasa dutelako. Gomendatzen diot nire anaiari hurrengo urtean irakurriko duelako.

    ResponderEliminar
  22. Liburua ez zait gustatu euskeraz zegoelako.
    Pertsonaiak ez zaikit gustatu; gomendatzen diot bizilagun bati, bera txiki bat bezala konportatzen delako.

    ResponderEliminar
  23. Niri liburua ez zait gustatu, oso aspergarria izan delako eta ez da gure adinakoentzat. Gomendatzen diot nire lagunari, Asier deitzen denari, ezer irakurtzen ez duelako.

    ResponderEliminar
  24. Liburua oso aspergarria izan da. Nire aitari eta amari gomendatzen diet.

    ResponderEliminar
  25. aimar etxeberria ariztizabal25 de mayo de 2015, 3:02

    Niri liburua asko gustatu zait, oso polita izan da.
    Marrazkiak ez ziren oso onak baina asko guztatu zait.
    Baina pertsonaiak nire gustokoak zren .
    Nire pertzonai kuttunena ZUPER AZERIA zen;
    gomendatzen diet ume txikiei.ondo pasa !!!

    ResponderEliminar
  26. Niri alde batetik asko gustatu zait eta beste aldetik ez zait asko gustatu. Gustatu zait oso dibertigarria zelako eta abenturak eta animaliak asko gustatzen zaizkidalako. Eta ez zait gustatu marrazkiak oso politak ez zirelako eta bakarrik txuri beltzean zegoelako. Gomendatzen dut.

    ResponderEliminar
  27. Niri oso ipuin polita iruditu zait aita eta alaba pasatzen dituzte 15 egun elkarrekin.
    Ez naiz sentitu identifikatua pertsonaiekin zeren nik ez dut inoiz bizi horrelako egoera.
    Gomendatzen diot liburu hau ipuin politak eta bukaera politekin gustatzen zaionari.

    ResponderEliminar
  28. Liburu hau gustatu zait bere aitarekin pasatzen dituelako egun batzuk.
    Ez naiz sentitu identifikatua pertsonaiekin eta liburua gomendatzen dut oso polita iruditu zaidalako.

    ResponderEliminar
  29. Liburua ez zait batere gustatu.
    Ez zait ezta atal bat gustatu, oso aspergarriak zirelako.
    Ez diot inori gomendatzen, oso aspergarria delako eta marrazkiak txarrak direlako.

    ResponderEliminar
  30. Liburua ez zait asko gustatu, oso aspergarriak izan dira atalak. Espainari buelta ematea 15 egunetan oso polita da, baina nire ustez Klarari ez zaio gustaten 15 egunetan etxetik kanpo egotea.
    Nik 6. eta 5. mailakoei gomendatzen diet, txikiagoek ez dute ulertuko.

    ResponderEliminar
  31. Niri gustatu zait.Nire gustoko liburua izan da.
    Liburu hau oso sentimentala da.
    Espero dut antzeko liburua aurkitzea.

    ResponderEliminar
  32. Liburua gustatu zait, interesgarria zen hasieratik bukaera arte.
    Nik liburu hau 4. edo 5. mailakoei gomendatzen diet.

    ResponderEliminar
  33. Liburu hau oso polita iruditu zait, baina ez zait gehiegi gustatu; hala eta guztiz ere gomendatzen diot irakurtzea guztatzen zaion pertsona bati. Ez naiz identifikatuta sentitu inongo momentuan.

    ResponderEliminar
  34. Gustatu zait liburu hau polita delako; sentitu naiz identifikatua Klararekin, berdina gertatzen zaidalako.
    Gomendatzen diot liburu hau gustatzen zaionari liburu politak eta bukaerak politekin.

    ResponderEliminar
  35. Liburu hau gustatu zait, baino aspergarria da. Nik abentura eta lapurretak gustatzen zaizkionari gomendatuko nioke.

    ResponderEliminar
  36. Liburu hau ez zait gustatu, niri gustatzen zait beste batzuk. Ez naiz inorekin identifikatu.

    ResponderEliminar
  37. Niri ez zait ezer gustatu, oso aspergarria izan da eta txikientzat dela uste dut. Niretzat oso txarra da eta ez diot inori gomendatuko. Ez naiz inorekin identifikatu.

    ResponderEliminar
  38. Ez zait gustatu, oso aspesgarria zen eta gomendatzen diot 4. eta 5. mailakoei.

    ResponderEliminar